Abu Dhabi & Omaan 2018 – 13.02

Einoh, kes see hull on välja mõelnud selle, et lennuk peab startima kell 6 hommikul? Küllap on see see inimene, kes peab Amsderdamis kell 10 koosolekul olema. Ja kui nüüd päris aus olla, siis Abu Dhabisse saab ka hilisemal kellaajal lennata, aga mitte Tallinnast ja mitte nii odavalt. Seega jah, kell 3:00 helises telefon ja ma hiilisin vaikselt voodist välja, et natukenegi inimese nägu ette joonistada endale. Muidu ei lastaks turvakontrollist läbi, loomad ja muud koletised ju peavad minema otse kuhugi pagasilindile vms 😀

Kell 3:50 oli takso ukse ees, õues oli rõskelt külm. Lapsele panin poolunisena mingid riided selga, et päris ära ei külmuks ja jooksime kiirelt välisuksest takso salongi. Päris kasukaga ei tahtnud ka lennujaama minna, ees ootab ikkagi ju soe, väga soe maa! Tundub, et satume soojalainesse, sest ilmaennustus lubab igaks päevaks +30C ja päikest! No enam parem ei saa ju olla! Kliima osas siis, kultuurist ja muust olemisest ei tea midagi, pole kunagi Araabias käinud ja ausalt öeldes, päris kõhe tunne on küll.

Helistasin eelneval päeval lennujaama infotelefonile ja küsisin, et kas keset ööd ikka on vaja ilmuda 2 tundi varem lennujaama. Ametnik toksis arvutiklahvidel ja ohkas üllatunult. Sel päeval on kella kuue paiku 5 lendu! Ja nii ta oli, lennujaamas oli rahvast! Palju rahvast! Aga millegipärast tekitab lennujaam minus alati häid tundeid, isegi keset ööd. Kui ma kuskil mujal elus peaks veel töötama (väljaspool minu praeguseid kompetentse), siis oleks see lennujaam. Selline kulgemise tunne, lootuse ja positiivse ärevuse õhkkond. Mulle meeldib, kuigi endiselt, peale 88 lendu viimase 11 aasta jooksul, ei ole minu lennuhirm kaudunud absoluutselt mitte kuhugi. Pigem võiks öelda, et läheb hullemaks.

Kui kell sai nii palju, et vaja oli lennukile minna, hakkas ka laps uuesti väsima ja esimese 2-tunnise otsa ta magas lihtsalt maha. Amsderdami lennujaamas ühest otsast teise kõndides, tekkis kummaline de-ja-vu-hetk. Nagu oleks seal varem olnud! Jaanus arvas, et me ei ole käinud seal varem, kuid ka teda jäid teatavad äratundmismomendid kummitama. Peale kahetunnist ootamist, et uuele lennule saada, tõdesime mõlemad, et selles lennujaama pubis oleme ka varem istunud. 😀

Kella kümnest hommikul, mulle tundus, et tegelikult on juba õhtu käes, startis suur lennuk Abu Dhabi poole. Ees oli 6-7 tundi pealpool pilvi olemist. Peale paaritunnist uinakut otsustas Elias (minu poeg, täisnimega Ian Isaac Elias Kangur) hakata lennukis edasi-tagasi jooksma. Just siis kui kõik teised kaasreisijad olid oma lõunasöögi söönud ja vaikselt magama keeranud. Nii ma siis jooksin talle järgi ja tema mulle järgi, kogu meeletult suure lennuki ulatuses. Õnneks on tegemist eriti toreda ja kerge lapsega, kes ei tee piiksugi, kui just vägisi kinni ei hoita ja ei tehta midagi, mida ta ei talu. Alguses tundus küll, et naaberreisijad ohkasid sügavalt, kui said aru, et me väikelapsega just nende läheduses istume. Reisi lõppedes aga olid nii mõnedki neist üllatunud, sest olid unustanud lapse olemasolu. Küll aga oli kuulda teisi lapsi, väga kaugelt, aga tugevalt. 🙂

Õhtuks olime Abu Dhabis. Mu lemmikhetked on endiselt need, kui astud lennukist välja ja tunnetad kohalikku õhutemperatuuri, see soe pahvakas, mis näkku kargab, on mu üks lemmikumaid asju üldse siin maailmas. Seekord polnud liiga efektne, sest kell oli juba päris palju, aga siiski! 12 tunniga miinustest tugevatesse plusskraadidesse! Oh kui mõnus!

Kui oma pagasi kätte saime, otsisime mingit kutti meie nimedega, kes meid hotelli viiks. Oi kui aeglane võib olla üks araabia mees. Me oleme surmväsinud ja ei suuda miskit teha ega olla, aga tal aega küll. Vaikselt kärutas meid oma autoni, mis oli lennujaamast vast 800m kaugusel. Pani aegluubis kohvrid autosse ja hakkas kihutama. Juba 10-15minuti päras olime marmorpõrandaga hotellis ja sõitsime liftiga ÕNNEKS kolmandale korrusele. See hotell on kõrgusefoobikute õudusunenägu. Eriti liftid, klaasist seintega. Ja majal on 21 korrust! Appiiii!!!!

Sõime kähku õhtusööki ja läksime tuttu ära. Homme saab päikest!!!!!!!!!!!!!!!!